• Enviaments gratuïts a tot Espanya
  • Pagament segur
  • Descompte del 10% a la teva primera compra
  • Formes de pagament

    En aquesta secció, us presentem les diverses opcions de pagament disponibles per la vostra conveniència en realitzar compres al nostre lloc web. Des de targetes de crèdit i dèbit fins a mètodes de pagament digital com PayPal, Apple Pay i Google Pay, oferim varietat i seguretat en les transaccions.

    Targetes de Crèdit/Dèbit

    Acceptem pagaments amb targetes de crèdit i dèbit de les principals xarxes, incloent Visa, Mastercard, American Express i més. Totes les transaccions són segures i estan protegides per tecnologia d'encriptació SSL.

    PayPal

    Pots pagar amb PayPal, una forma segura i convenient de fer transaccions en línia. Utilitza el teu compte de PayPal o selecciona l'opció de pagament amb targeta de crèdit o dèbit si no tens un compte de PayPal.

    Apple Pay

    Amb Apple Pay, podeu pagar de forma ràpida i segura des del dispositiu Apple. Simplement toca el botó d'Apple Pay durant el procés de pagament i confirma la transacció amb Face ID o Touch ID.

    Google Pay

    Google Pay us permet pagar fàcilment amb el dispositiu Android. Afegeix les targetes de crèdit o dèbit a Google Pay i completa les compres amb un sol toc a qualsevol lloc on vegis el símbol de Google Pay.

    Created with Sketch. Created with Sketch. Created with Sketch.

    Ajuda i Suport

    En aquesta secció podeu trobar resposta a les preguntes més freqüents. Tot i això, si necessites contactar amb nosaltres pots fer-ho al correu de info@novachef.es i contactarem amb tu en menys de 24 hores.

    Quant de temps trigarà a arribar la meva comanda?

    El temps de lliurament depèn de la vostra ubicació i del mètode d'enviament seleccionat. En general, les comandes triguen entre 3 i 7 dies hàbils a arribar.

    Puc fer canvis a la meva comanda després d'haver-ho fet?

    Un cop s'hagi confirmat la comanda, els canvis poden ser difícils de fer. Et recomanem que revisis acuradament la teva comanda abans de confirmar-ho.

    Què he de fer si la meva comanda arriba malmesa o incompleta?

    Si la teva comanda arriba danyada o incompleta, si us plau contacta'ns immediatament i estarem encantats de resoldre el problema i enviar-te un reemplaçament si cal.

    Quina és la política de devolució i reemborsament?

    Acceptem devolucions dins dels 30 dies posteriors a la recepció de la comanda. Si us plau revisa la nostra política de devolució a la secció corresponent del nostre lloc web per obtenir més detalls.

    Com puc rastrejar la meva comanda?

    Quan la teva comanda hagi estat enviada, rebràs un correu electrònic amb un número de seguiment. Utilitza aquest número per rastrejar la teva comanda al nostre lloc web o al lloc web del transportista.